WASABI SUSHI TO GO

Recentebeoordeling


4,5 sterren uit 1800 beoordelingen

Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Wasabi sushi to go. Meer weten? Ontdek meer

20 mei 2026 om 19:26 Super lekker!
9 mei 2026 om 20:28 heerlijke sushi en snel bezorgd
3 mei 2026 om 20:59 Eten was goed, zoals altijd. Alleen duurde de bezorging deze keer wel erg lang, namelijk 1,5u
3 mei 2026 om 17:07 altijd goede sushi
20 apr 2026 om 22:05 Lekker sushi!!
20 apr 2026 om 5:11 Lekker
8 mrt 2026 om 7:43 super snel
22 feb 2026 om 21:08 zeer matige pokebowl,weinig ingrediënten geen mango,taaie kip en saaie rijst..levering was prima
13 feb 2026 om 19:55 20 min eerder bezorgd waardoor de garnalen koud waren. Sushi smaakte niet lekker.
13 feb 2026 om 18:56 Was goed.